Wednesday, September 1, 2010

Erm..Sedapnya Pisang.

Pagi ni aku terlewat lg bgn sahur. Punye tido dlm iman aku ni, sampai sedor2 je kul 5.20am. Huh! tak sempat dah nak masak ni. Tetiba mata aku ni tertarik lak kat sesisir pisang. Terus muncul mentol lampu kat kepala aku. Pisang ni byk khasiat dier. Nak hadam pon senang. Aku decide sahur buah pisang je pagi ni. Ermm...sedap tul pisang tu. makan 2 ketul je aku dah kenyang. Alhamdulillah. Kul 8.26am aku sampai opis. Kul 9.20am perut aku menyapa kesunyian. Fuh..berlari anak aku mencari tempat bertapa. Habis kuar semua pisang 2 ketul masa sahur td. Fuhh punye la lega perut aku. Tp bila isi sahur td dah habis kuar. Dtg lak kelaparan yg tak diingini. Huh..tahan bro..tahan. Mcm la tak penah puasa. Buat je la keje apa yg ada kat opis ni. Sat gi lupa la pasal makan. Tak sabar tunggu ptg nak buka puasa. Tahan!!!.

No comments:

Post a Comment